Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Evaluare_master_de_catre_absolventi_ASIGMA2013
Structura chestionarului a fost trimisă de dl. prof. Lungu (UDJ)

ActionsUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).Open Menu
   
View:  Graphical SummaryUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).Open Menu

1. A. Informaţii generale cu privire la calitatea serviciilor oferite de universitate
 

1. Folosind o  scala de la 1 la 5 (1=nemultumit, 5=foarte multumit) apreciati:

  
Low
Average
High
(%)00404020
Nivelul de informaţiile despre universitate primite înainte de sosire;
     
 
 
 
 
 
 12345
(%)0002080
Nivelul de informaţiile despre transferul din ţara de origine, la universitatea aleasă, primite înainte de sosire;
       
 
 
 
 12345
(%)0004060
Situaţia reală din universitatea aleasă, comparată cu informaţiile primite înainte de sosire;
       
 
 
 
 12345
(%)0000100
Ajutorul primit de la Serviciul de Relaţii Internaţionale
          
12345

Total: 5

2. 2. Pe o scara de la 1 la 5(1=nemultumit... 5=foarte multumit) , cum vi se par:

  
Low
Average
High
(%)20004040
Activităţile organizate de Serviciul de Relaţii internaţionale;
 
 
     
 
 
 
 12345
(%)00202060
Serviciile de consiliere pentru studenţii internaţionali asigurate de universitatea aleasă;
     
 
 
 
 
 
 12345
(%)0004060
Oportunităţile oferite de universitate în ceea ce priveşte reţelele studenţeşti de socializare la nivel instituţional
       
 
 
 
 12345
(%)00202060
Informatiile primite de la serviciile specializate ale universităţii în vederea rezolvării problemei cazării;
     
 
 
 
 
 
12345

Total: 5

3. 3. Ce parere aveti despre calitatea cazarii :

 foarte Buna
 (20%) 
 
 Buna
 (80%) 
 
 Relativ buna
 (0%)  
 Satisfacatoare
 (0%)  
 Nesatisfacatoare
 (0%)  

Total: 5

4. 4. Bursa acordată studenţilor internaţionali este suficientă pentru a acoperi cheltuielile acestora:

 YES
 (80%) 
 
 NO
 (0%)  
 0
 (20%) 
 

Total: 5

5. 5. Folosing o scala de la 1 la 5  apreciati gradul de multumire referitor la :

  
Low
Average
High
(%)00202060
Sistemul de cursuri opţionale de limbă, respectiv de cultură şi civilizaţie naţională destinate studenţilor străini la universitatea aleasa
     
 
 
 
 
 
 12345
(%)0060400
Calitatea serviciilor medicale
     
 
 
 
  
 12345
(%)0008020
Calitatea serviciilor de asistenţă pentru cetăţenii străini (servicii de imigrări, vize şi permise de şedere, etc.)
       
 
 
 
 12345
(%)00206020
Calitatea comunicării în limba programului de studii cu personalul nedidactic şi didactic auxiliar al universităţii (secretariat, bibliotecă, pază, întreţinere, etc.)
     
 
 
 
 
 
12345

Total: 5

6. B. Internship

1. Ati urmat vreodata un stagiu de intership?

 Yes
 (100%)  
 No
 (0%)  

Total: 5

7. 2. Apreciati masura in care sunteti de acord cu urmatoarele afirmatii referitoare la stagiul de internship:

  
Low
Average
High
(%)0001000
Situaţia reală din compania aleasă pentru stagiul de internship corespundea cu informaţiile primite înainte de sosire;
          
 12345
(%)0008020
Conducerea companiei v-a ajutat înainte cat şi în timpul stagiului de internship din punct de vedere organizatoric;
       
 
 
 
 12345
(%)0020080
Apreciati ajutorul primit de la mentorul repartizat de companie;
     
 
   
 
 12345
(%)0020080
Apreciati ajutorul primit de la universitate în perioada stagiului de internship.
     
 
   
 
12345

Total: 5

8. 3. Exprimati-va parerea in ceea ce priveste:

  
Low
Average
High
(%)0002080
Primirea făcută în cadrul companiei în care se desfăşoară internshipul;
       
 
 
 
 12345
(%)0002080
Condiţiile de muncă cât şi la climatul general existent în compania aleasă;
       
 
 
 
12345

Total: 5

9. C. Lucrarea de disertaţie


1. Cu ajutorul unei scale de la 1 la 5 (1=nemultumit...5=foarte multumit),  evaluati parerea dumneavoastra referitoare la :

  
Low
Average
High
(%)0200080
Procedurile folosite de universitate în definirea subiectului lucrării de disertaţie şi a cuprinsului acesteia;
   
 
     
 
 12345
(%)0002080
Disponibilitatea coordonatorului ştiinţific al lucrării de disertaţie, cât şi la nivelul ştiinţific al coordonării;
       
 
 
 
 12345
(%)0006040
Timpul disponibil pregătirii lucrării de disertaţie alocat de calendarul stabilit prin structura anului universitar;
       
 
 
 
 12345
(%)0000100
Maniera în care este organizată susţinerea publică a lucrării de disertaţie.
          
12345

Total: 5

10. 2. Sunteti multumit/ă de  calitatea echipamentelor existente în sălile de clasă şi laboratoare pentru elaborarea tezei?

 YES
 (60%) 
 
 NO
 (20%) 
 
 Foarte nemultumit
 (20%) 
 

Total: 5

11. D. Programul educational in general

1. Cu ajutorul unei scale de la 1 la 5 (1=nemultumit...5 foarte multumit), exprimati-va gradul de multumire referitor la :

  
Low
Average
High
(%)0004060
Coordonarea stagiului de internship cu calendarul activităţilor didactice;
       
 
 
 
 12345
(%)0008020
Vizitele de studiu organizate de universitate în companii din profilul programului;
       
 
 
 
 12345
(%)20060200
Calitatea şi diversitatea facilităţilor recreative şi pentru practicarea sportului puse la dispoziţie de universitate pentru studenţii internaţionali;
 
 
   
 
 
 
  
12345

Total: 5

12. 2. Folosind o scala de la 1 la 5 (1=nemultumit...5 foarte multumit), aratati in ce masura sunteti satisfacut de:

  
Low
Average
High
(%)0200800
Calitatea resurselor de informare existente în biblioteca universităţii;
   
 
   
 
  
 12345
(%)02002060
Accesibilitatea calculatoarelor în campusul universitar;
   
 
   
 
 
 
 12345
(%)20002060
Calitatea accesului la Internet;
 
 
     
 
 
 
12345

Total: 5

13. E. Calitatea cursurilor urmate

1. Va rugam sa evaluati gradul de multumire cu privire la :

  
Low
Average
High
(%)00202060
Calitatea stilului de predare a fiecărui curs în parte;
     
 
 
 
 
 
 12345
(%)0020080
Calitatea limbii de predare folosită de fiecare cadru didactic în parte;
     
 
   
 
 12345
(%)0020080
Disponibilitatea fiecărui cadru didactic, titular de curs, cât şi la calitatea şi consistenţa consultaţiilor acordate;
     
 
   
 
12345

Total: 5

14. 2. Apreciati in ce masura sunteti de acord cu urmatoarele afirmatii:

  
Low
Average
High
(%)0004060
Activităţile practice (i.e. laboratoare, proiecte, seminare) ajută la pregătirea examenelor finale;
       
 
 
 
 12345
(%)0002080
Sunt multumit/a de calitatea documentelor şi a notelor de curs puse la dispoziţie de fiecare cadru didactic titular de curs;
       
 
 
 
 12345
(%)0002080
Sunt multumit/a de calitatea organizării examenelor, a transparenţei desfăşuării lor şi a corectitudinii notării;
       
 
 
 
12345

Total: 5