You may be trying to access this site from a secured browser on the server. Please enable scripts and reload this page.
Turn on more accessible mode
Turn off more accessible mode
Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Turn off Animations
Turn on Animations
Sign In
Use SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
Follow
Chestionare, scripturi și tutoriale comune
Currently selected
Evaluare_master_de_catre_absolventi_ASIGMA2013
Structura chestionarului a fost trimisă de dl. prof. Lungu (UDJ)
It looks like your browser does not have JavaScript enabled. Please turn on JavaScript and try again.
Recent
Drop Off Library
Site Contents
Actions
Use SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
View:
Graphical Summary
Use SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
1. A. Informaţii generale cu privire la calitatea serviciilor oferite de universitate
1. Folosind o scala de la 1 la 5 (1=nemultumit, 5=foarte multumit) apreciati:
Low
Average
High
(%)
0
0
40
40
20
Nivelul de informaţiile despre universitate primite înainte de sosire;
1
2
3
4
5
(%)
0
0
0
20
80
Nivelul de informaţiile despre transferul din ţara de origine, la universitatea aleasă, primite înainte de sosire;
1
2
3
4
5
(%)
0
0
0
40
60
Situaţia reală din universitatea aleasă, comparată cu informaţiile primite înainte de sosire;
1
2
3
4
5
(%)
0
0
0
0
100
Ajutorul primit de la Serviciul de Relaţii Internaţionale
1
2
3
4
5
Total: 5
2. 2. Pe o scara de la 1 la 5(1=nemultumit... 5=foarte multumit) , cum vi se par:
Low
Average
High
(%)
20
0
0
40
40
Activităţile organizate de Serviciul de Relaţii internaţionale;
1
2
3
4
5
(%)
0
0
20
20
60
Serviciile de consiliere pentru studenţii internaţionali asigurate de universitatea aleasă;
1
2
3
4
5
(%)
0
0
0
40
60
Oportunităţile oferite de universitate în ceea ce priveşte reţelele studenţeşti de socializare la nivel instituţional
1
2
3
4
5
(%)
0
0
20
20
60
Informatiile primite de la serviciile specializate ale universităţii în vederea rezolvării problemei cazării;
1
2
3
4
5
Total: 5
3. 3. Ce parere aveti despre calitatea cazarii :
foarte Buna
Number Of Responses
1
Percentage Of Responses
(20%)
Buna
Number Of Responses
4
Percentage Of Responses
(80%)
Relativ buna
Number Of Responses
0
Percentage Of Responses
(0%)
Satisfacatoare
Number Of Responses
0
Percentage Of Responses
(0%)
Nesatisfacatoare
Number Of Responses
0
Percentage Of Responses
(0%)
Total: 5
4. 4. Bursa acordată studenţilor internaţionali este suficientă pentru a acoperi cheltuielile acestora:
YES
Number Of Responses
4
Percentage Of Responses
(80%)
NO
Number Of Responses
0
Percentage Of Responses
(0%)
0
Number Of Responses
1
Percentage Of Responses
(20%)
Total: 5
5. 5. Folosing o scala de la 1 la 5 apreciati gradul de multumire referitor la :
Low
Average
High
(%)
0
0
20
20
60
Sistemul de cursuri opţionale de limbă, respectiv de cultură şi civilizaţie naţională destinate studenţilor străini la universitatea aleasa
1
2
3
4
5
(%)
0
0
60
40
0
Calitatea serviciilor medicale
1
2
3
4
5
(%)
0
0
0
80
20
Calitatea serviciilor de asistenţă pentru cetăţenii străini (servicii de imigrări, vize şi permise de şedere, etc.)
1
2
3
4
5
(%)
0
0
20
60
20
Calitatea comunicării în limba programului de studii cu personalul nedidactic şi didactic auxiliar al universităţii (secretariat, bibliotecă, pază, întreţinere, etc.)
1
2
3
4
5
Total: 5
6. B. Internship
1. Ati urmat vreodata un stagiu de intership?
Yes
Number Of Responses
5
Percentage Of Responses
(100%)
No
Number Of Responses
0
Percentage Of Responses
(0%)
Total: 5
7. 2. Apreciati masura in care sunteti de acord cu urmatoarele afirmatii referitoare la stagiul de internship:
Low
Average
High
(%)
0
0
0
100
0
Situaţia reală din compania aleasă pentru stagiul de internship corespundea cu informaţiile primite înainte de sosire;
1
2
3
4
5
(%)
0
0
0
80
20
Conducerea companiei v-a ajutat înainte cat şi în timpul stagiului de internship din punct de vedere organizatoric;
1
2
3
4
5
(%)
0
0
20
0
80
Apreciati ajutorul primit de la mentorul repartizat de companie;
1
2
3
4
5
(%)
0
0
20
0
80
Apreciati ajutorul primit de la universitate în perioada stagiului de internship.
1
2
3
4
5
Total: 5
8. 3. Exprimati-va parerea in ceea ce priveste:
Low
Average
High
(%)
0
0
0
20
80
Primirea făcută în cadrul companiei în care se desfăşoară internshipul;
1
2
3
4
5
(%)
0
0
0
20
80
Condiţiile de muncă cât şi la climatul general existent în compania aleasă;
1
2
3
4
5
Total: 5
9. C. Lucrarea de disertaţie
1. Cu ajutorul unei scale de la 1 la 5 (1=nemultumit...5=foarte multumit), evaluati parerea dumneavoastra referitoare la :
Low
Average
High
(%)
0
20
0
0
80
Procedurile folosite de universitate în definirea subiectului lucrării de disertaţie şi a cuprinsului acesteia;
1
2
3
4
5
(%)
0
0
0
20
80
Disponibilitatea coordonatorului ştiinţific al lucrării de disertaţie, cât şi la nivelul ştiinţific al coordonării;
1
2
3
4
5
(%)
0
0
0
60
40
Timpul disponibil pregătirii lucrării de disertaţie alocat de calendarul stabilit prin structura anului universitar;
1
2
3
4
5
(%)
0
0
0
0
100
Maniera în care este organizată susţinerea publică a lucrării de disertaţie.
1
2
3
4
5
Total: 5
10. 2. Sunteti multumit/ă de calitatea echipamentelor existente în sălile de clasă şi laboratoare pentru elaborarea tezei?
YES
Number Of Responses
3
Percentage Of Responses
(60%)
NO
Number Of Responses
1
Percentage Of Responses
(20%)
Foarte nemultumit
Number Of Responses
1
Percentage Of Responses
(20%)
Total: 5
11. D. Programul educational in general
1. Cu ajutorul unei scale de la 1 la 5 (1=nemultumit...5 foarte multumit), exprimati-va gradul de multumire referitor la :
Low
Average
High
(%)
0
0
0
40
60
Coordonarea stagiului de internship cu calendarul activităţilor didactice;
1
2
3
4
5
(%)
0
0
0
80
20
Vizitele de studiu organizate de universitate în companii din profilul programului;
1
2
3
4
5
(%)
20
0
60
20
0
Calitatea şi diversitatea facilităţilor recreative şi pentru practicarea sportului puse la dispoziţie de universitate pentru studenţii internaţionali;
1
2
3
4
5
Total: 5
12. 2. Folosind o scala de la 1 la 5 (1=nemultumit...5 foarte multumit), aratati in ce masura sunteti satisfacut de:
Low
Average
High
(%)
0
20
0
80
0
Calitatea resurselor de informare existente în biblioteca universităţii;
1
2
3
4
5
(%)
0
20
0
20
60
Accesibilitatea calculatoarelor în campusul universitar;
1
2
3
4
5
(%)
20
0
0
20
60
Calitatea accesului la Internet;
1
2
3
4
5
Total: 5
13. E. Calitatea cursurilor urmate
1. Va rugam sa evaluati gradul de multumire cu privire la :
Low
Average
High
(%)
0
0
20
20
60
Calitatea stilului de predare a fiecărui curs în parte;
1
2
3
4
5
(%)
0
0
20
0
80
Calitatea limbii de predare folosită de fiecare cadru didactic în parte;
1
2
3
4
5
(%)
0
0
20
0
80
Disponibilitatea fiecărui cadru didactic, titular de curs, cât şi la calitatea şi consistenţa consultaţiilor acordate;
1
2
3
4
5
Total: 5
14. 2. Apreciati in ce masura sunteti de acord cu urmatoarele afirmatii:
Low
Average
High
(%)
0
0
0
40
60
Activităţile practice (i.e. laboratoare, proiecte, seminare) ajută la pregătirea examenelor finale;
1
2
3
4
5
(%)
0
0
0
20
80
Sunt multumit/a de calitatea documentelor şi a notelor de curs puse la dispoziţie de fiecare cadru didactic titular de curs;
1
2
3
4
5
(%)
0
0
0
20
80
Sunt multumit/a de calitatea organizării examenelor, a transparenţei desfăşuării lor şi a corectitudinii notării;
1
2
3
4
5
Total: 5