Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Studenti_2013_ASIGMA
Parerea ta conteaza!

ActionsUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).Open Menu
   
View:  Graphical SummaryUse SHIFT+ENTER to open the menu (new window).Open Menu

1. A. Misiunea


1. Folosind o scală de la 1 la 5  (1=deloc……5=foarte bine) arătați în ce măsură:

  
Low
Average
High
(%)0003367
Cunoașteți misiunea masteratului pe care îl urmați?
       
 
 
 
 12345
(%)0003367
Misiunea declarată a masteratului face referire la internaționalizare?
       
 
 
 
 12345
(%)0033067
Cunoașteți obiectivele masteratului?
     
 
   
 
 12345
(%)3300067
Obiectivele formulate susțin caracterul internațional al masteratului?
 
 
       
 
12345

Total: 3

2. B. Integritate academică


1.Folosind o scală de la 1 la 5  (1=deloc……5=foarte bine) indicati în ce măsură:

  
Low
Average
High
(%)33003333
Cunoașteți dacă la nivelul universității/faculății există o metodologie antifraudă și antiplagiat pentru studenți?
 
 
     
 
 
 
 12345
(%)03303333
Cunoașteți sancțiunile aplicate studenților în caz de plagiat?
   
 
   
 
 
 
12345

Total: 3

3. C. Răspundere și responsabilitate publică

1. Folosind o scală de la 1 la 5  (1=deloc……5=foarte bine) precizați în ce măsură:

  
Low
Average
High
(%)3300067
Cunoașteți dacă regulamentele, procedurile și criteriile aferente masteratului sunt publicate pe siteul facultății?
 
 
       
 
 12345
(%)00333333
Cunoașteți dacă pe siteul facultății/masteratului există o secțiune distinctă adresată studenților incoming și outgoing?
     
 
 
 
 
 
12345

Total: 3

4. D. Eficacitatea personalului administrativ


1. Folosind o scală de la 1 la 5  (1=deloc……5=foarte bine) apreciati:

  
Low
Average
High
(%)0033067
Abilitatea personalului adminstrativ (secretariat) de a oferi informații despre programul de studiu?
     
 
   
 
 12345
(%)0330067
Abilitatea personalului adminstrativ (secretariat) de a comunica într-o limbă străină?
   
 
     
 
 12345
(%)0003367
Operativitatea personalului administrativ?
       
 
 
 
12345

Total: 3

5. E. Spații de învățământ și cercetare, dotare laboratoare, publicații de specialitate, licențe software, sistemul de acordare al burselor


1. Folosind o scală de la 1 la 5  (1=deloc……5=foarte bine) arătați în ce măsură considerați adecvată dotarea și infrastructura facultății pentru:

  
Low
Average
High
(%)3300067
Desfășurarea cursurilor și a seminariilor
 
 
       
 
 12345
(%)0330067
Realizarea unor proiecte de cercetare și a lucrărilor de disertație
   
 
     
 
12345

Total: 3

6. 2. Folosind o scală de la 1 la 5  (1=deloc……5=foarte bine) exprimați-vă părerea cu privire la:

  
Low
Average
High
(%)0033067
Sistemul de acordare a burselor de studiu
     
 
   
 
 12345
(%)0330067
Sistemul de acordare a burselor pentru stagii în străinătate
   
 
     
 
 12345
(%)0000100
Oportunitățile oferite de facultate de a participa la internship-uri și stagii de practică în cadrul unor companii
          
12345

Total: 3

7. F. Marketing academic

1.Folosind o scală de la 1 la 5  (1=deloc…5=foarte bine) arătați în ce măsură sunt de ajutor:

  
Low
Average
High
(%)3300067
Programele de promovare a masteratului cu ajutorul studenților ambasadori
 
 
       
 
 12345
(%)0330067
Existența caravanelor de promovare a programului de studiu
   
 
     
 
 12345
(%)0033067
Existența unui oficiu de marketing si protocol
     
 
   
 
 12345
(%)0033067
Existența unui welcome office pentru studenții străini (proceduri de acomodare, broșuri)
     
 
   
 
12345

Total: 3

8. 2. Folosind o scală de la 1 la 5  (1=deloc…5=foarte bine) arătați în ce măsură

  
Low
Average
High
(%)0000100
Criteriile și metodologia de admitere sunt publicate pe site-ul facultății
          
 12345
(%)0033067
Programul de studiu urmat oferă avantaje suplimentare față de un program de studiu similar în limba română
     
 
   
 
 12345
(%)0330067
Disciplinele studiate sunt armonizate cadrului internațional
   
 
     
 
 12345
(%)0033067
Studenții outgoing beneficiază de echivalarea creditele aferente disciplinelor
     
 
   
 
 12345
(%)0003367
La nivel de facultate au loc manifestări inter- și multiculturale
       
 
 
 
12345

Total: 3

9. G. Metodica predării


1. Folosind o scală de la 1 la 5 (1=în mică măsură; 5=în foarte mare măsură) arătați in ce măsură apreciați faptul că :

  
Low
Average
High
(%)0000100
Predarea se bazează în mare parte pe prezentări power point
          
 12345
(%)0003367
Sunt utilizate studiile de caz
       
 
 
 
 12345
(%)0003367
Munca în echipa este stimulată
       
 
 
 
 12345
(%)0003367
Este stimulată și apreciată creativitatea studenților
       
 
 
 
 12345
(%)0000100
Studenților li se oferă consultații (tutorat) pentru limbajul de specialitate în limba străină
          
12345

Total: 3

10. H. Rezultatele învățării


1. Apreciați în ce categorie profesională veți fi încadrat după terminarea studiilor
 (răspuns multiplu):

 Pe o poziție inferioară calificării obținute
 (0%)  
 Pe o poziție adecvată calificării obținute
 (0%)  
 Pe o poziție adecvată calificării într-o multinațională sau în străinătate
 (100%)  

Total: 3

11. 2. Intenționați să continuați studiile după absolvirea masteratului?

 Yes
 (0%)  
 No
 (0%)  
 YES
 (67%) 
 
 YES; NO
 (33%) 
 

Total: 3

12. 3. Folosind o scală de la 1 la 5  (1=deloc……5=foarte bine) stabiliți importanța:

  
Low
Average
High
(%)0000100
Dezvoltarea profesională dobândită în urma programului de studiu
          
 12345
(%)0003367
Dezvoltarea personală dobândită in urma programului de studiu
       
 
 
 
 12345
(%)0003367
Caracterul internațional al calificării obținute
       
 
 
 
12345

Total: 3

13. I.  Managementul calității


La nivelul facultății există (răspuns multiplu):

 Chestionare de evaluare a cursurilor și a cadrelor didactice de către studenți
 (0%)  
 Chestionare de evaluare a cursurilor si a cadrelor didactice de către studenți intr-o limbă străină
 (0%)  
 Un regulament privind examinarea și notarea cunoscut de către toți participanții la program
 (0%)  
 Servicii suport pentru studenții internaționali
 (0%)  
 Site-ul facultății/masteratului este actualizat
 (0%)  
 Chestionare de evaluare a cursurilor și a cadrelor didactice de către studenți; Chestionare de evaluare a cursurilor si a cadrelor didactice de către studenți intr-o limbă străină; Un regulament privind examinarea și notarea cunoscut de către toți participanții la program; Servicii suport pentru studenții internaționali; Site-ul facultății/masteratului este actualizat
 (67%) 
 
 Chestionare de evaluare a cursurilor și a cadrelor didactice de către studenți; Servicii suport pentru studenții internaționali
 (33%) 
 

Total: 3

14. J. Calitatea serviciilor suport oferite de universitate studenților internaționali (daca este cazul, mai ales studenților străini)


1. Folosind o scală de la 1 la 5 (1= foarte slab ... 5= excelent) apreciați gradul dumneavoastră de satisfacție cu privire la:

  
Low
Average
High
(%)0000100
Informaţiile despre universitate primite înainte de sosire;
          
 12345
(%)0033067
Informaţiile despre transferul din ţara de origine, la universitatea aleasă, primite înainte de sosire
     
 
   
 
 12345
(%)0330067
Situaţia reală din universitatea aleasă, comparată cu informaţiile primite înainte de sosire
   
 
     
 
 12345
(%)0003367
Maniera în care a fost organizată primirea studenţilor internaţionali la universitatea aleasă
       
 
 
 
 12345
(%)0000100
Ajutorul primit de la Serviciul de relaţii internaţionale;
          
 12345
(%)0033067
Activităţile organizate de Serviciul de relaţii internaţionale
     
 
   
 
 12345
(%)0003367
Serviciile de consiliere pentru studenţii internaţionali asigurate de universitatea aleasă
       
 
 
 
 12345
(%)0330067
Ajutorul primit de serviciile specializate ale universităţii în vederea rezolvării problemei cazării
   
 
     
 
 12345
(%)0000100
Calitatea cazării
          
 12345
(%)0003367
Cuantumul bursei acordate studenţilor internaţionali (dacă este suficient pentru a acoperi cheltuielile acestora)
       
 
 
 
 12345
(%)0000100
Sistemul de cursuri opţionale de limbă, respectiv de cultură şi civilizaţie naţională destinate studenţilor străini
          
 12345
(%)0000100
Oprtunităţile oferite de universitate în ceea ce priveşte reţelele studenţeşti de socializare la nivel instituţional
          
 12345
(%)0000100
Calitatea asigurării medicale
          
 12345
(%)0000100
Calitatea serviciilor de asistenţă pentru cetăţenii străini (servicii de imigrări, vize şi permise de şedere etc.)
          
 12345
(%)0000100
Calitatea comunicării în limba programului de studii cu personalul nedidactic şi didactic auxiliar al universităţii (secretariat, bibliotecă, pază, întreţinere etc.)
          
12345

Total: 3